Jobba hos oss

Lediga jobb på biologiska institutionen

Vår institution är en stimulerande arbetsplats med kunskap om det mesta inom biologi, både inom utbildning och forskning. Med ojämna mellanrum söker vi nya medarbetare, såväl forskare och lärare som doktorander och teknisk/administrativ personal.

En hand visar mot två datorskärmar i bakgrunden. Foto.

Lediga anställningar

Du söker lediga jobb genom att logga in via länken i anställningsannonsen. Länkarna nedan leder till anställningsannonsen Lunds universitets rekryteringssystem och öppnas i nya flikar. Information om hur du söker ett ledigt arbete finns på Lunds universitets centrala webbplats.

Stipendier

För tillfället har vi inga lediga stipendier.